Rozmiar czcionki:
AAA
Szukaj  
Salon Mediatora
Jesteś tutaj: Start Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne


Postępowania prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont i przebudowę placu z wykonaniem miejsc parkingowych wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz remontem ogrodzenia terenu przy budynku Sądu Okręgowego w Opolu pl. Daszyńskiego 3,3a w Opolu
Dodano: 2018-04-27 12:12:31             Zmodyfikowano: 2018-05-18 15:32:58
Rejestr zmian
Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących „Remont i przebudowa placu z wykonaniem miejsc parkingowych wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz remontem ogrodzenia terenu przy budynku Sądu Okręgowego w Opolu pl. Daszyńskiego 3,3a w Opolu”. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w nieczynnym obiekcie: przy budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3–3a na działce nr 17/1,19/1,19/2,20/1 stanowiącej własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Okręgowego w Opolu. Budynek oraz plac nie są wpisane do rejestru zabytków. Budynek oraz plac zlokalizowany jest w strefie A ochrony konserwatorskiej i objęte są „Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego” zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Opola Nr LXII/641/10 z dnia 28.01.2010r. 3,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę robót oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ i obejmują między innymi następujący zakres robót: -roboty pomiarowe i geodezyjne przy robotach ziemnych liniowych, geodezyjne wytyczenia i pomiary geodezyjne powykonawcze; -roboty ziemne: zdjęcia humusu, mechaniczne i ręczne korytowanie gruntów, profilowanie i zagęszczanie gruntów, roboty wykończeniowe skarp, wykonanie i zasypywanie wykopów pod instalacje elektryczne, kanalizacje deszczowe, kanalizacje kablową; -roboty drogowe: roboty rozbiórkowe starej nawierzchni placu wraz z wywozem i utylizacją gruzu, wykonanie podbudowy z kruszyw pod nawierzchnie z zagęszczeniem i profilowaniem, wykonanie nawierzchni chodników, dróg i miejsc parkingowych z kostki brukowej i geokrat z krawężnikami i obrzeżami, wykonanie opaski przy budynku ze żwiru płukanego; -roboty elektryczne: wykonanie kanalizacji kablowej z układaniem kabli, montażem i stawianiem słupów oświetleniowych, montażem opraw oświetleniowych terenu, montażem systemu kontroli dostępu; -roboty w zakresie kanalizacji deszczowej: demontaże rurociągów i studzienek, układanie i montaż rurociągów, kanałów i studzienek; -roboty betonowe i żelbetowe: wykonanie schodów żelbetowych zewnętrznych; -ogrodzenie terenu: demontaż istniejącego ogrodzenia i montaż nowego wraz z montażem furtki i automatycznej bramy przesuwnej, naprawą murów i cokołów ogrodzenia; -wykonanie terenów zielonych: trawników, sadzenie krzewów i kwietników. Z zawartych w dokumentacji projektowej elementów robót wyłącza się następujący zakres dostawy i montażu: małej architektury (wiaty na rowery, stojaków na rowery, wiaty śmietnikowej), dostawy i montażu systemu telewizji dozorowej CCTV. Wyłączony zakres nie stanowi przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty, natomiast całkowitej i ostatecznej wyceny oferty należy dokonać na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
Termin składania ofert: 2018-05-14
więcej


Postępowania prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: "usługi sprzątania nieruchomości Sądu Okręgowego w Opolu w podziale na zadania"
Dodano: 2018-02-07 15:31:16             Zmodyfikowano: 2018-03-02 14:49:22
Rejestr zmian
Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Usługi sprzątania nieruchomości Sądu Okręgowego w Opolu w podziale na zadania: Zadanie nr 1 – obejmuje usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1, przy ul. Plebiscytowej 3a oraz w lokalu OZSS przy ul. Ozimskiej 19; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ; Zakres oraz częstotliwość sprzątania powierzchni wewnętrznych stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ; Zadanie nr 2 – obejmuje usługi sprzątania powierzchni zewnętrznych nieruchomości Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1, przy pl. Daszyńskiego 3,3a oraz przy ul. Plebiscytowej 3a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ; Mapka orientacyjna z wykazem powierzchni wokół posesji objętych zadaniem dla Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1 oraz przy pl. Daszyńskiego 3,3a stanowi Załącznik Nr 2b do SIWZ; Mapka orientacyjna z wykazem powierzchni wokół posesji objętych zadaniem dla Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a stanowi Załącznik Nr 2c do SIWZ. Zadanie nr 3 – obejmuje usługi mycia stałych oszkleń w budynkach Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3a do SIWZ; Wygląd i układ zewnętrzny stałych oszkleń budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1 stanowi Załącznik nr 3b do SIWZ; Wygląd i układ zewnętrzny stałych oszklweń budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a stanowi Załącznik nr 3c do SIWZ;
Termin składania ofert: 2018-02-16
więcej


Ogłoszenie o zamówieniu społecznym na usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu
Dodano: 2017-11-09 15:31:38             Zmodyfikowano: 2017-12-19 15:03:49
Rejestr zmian
Przedmiot zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Kod CPV: 79.71.00.00-4 – usługi ochroniarskie 2) Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu w budynkach przy Pl. Daszyńskiego 1, przy pl. Daszyńskiego 3-3a oraz przy ul. Plebiscytowej 3a. 3) Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy ubiegającego się o niniejsze zamówienie społeczne zawiera Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu społecznym. 4) Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone czynności na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji zamówienia społecznego, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. 5) Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 6) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynków i mienia Sądu. 7) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynków i mienia Zamawiającego, tj. łącznie: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie zanonimizowanych umów o pracę potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2017r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018r. (Dz.U.2017.1747), przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; b) pisemne oświadczenia Wykonawcy, że zatrudnia pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2017r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018r. (Dz.U.2017.1747), przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności bezpośredniej ochrony osób, budynków i mienia Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez wezwanie do złożenia kopii zanonimizowanych umów o pracę poświadczających zatrudnienie lub wszczęcia procedury kontroli legalności zatrudnienia przez właściwego inspektora pracy. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy; 9) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt 8) Ogłoszenia o zamówieniu społecznym, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 2 000 PLN, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, umową cywilnoprawną. b) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w Rozdziału III ust. 2 pkt 8) Ogłoszenia o zamówieniu społecznym, Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto. 10) Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy, w budynku Zamawiającego przy pl. Daszyńskiego 1 oraz w budynku Zamawiającego przy ul. Plebiscytowej 3a, odpowiednie pomieszczenie socjalne dla osób pełniących ochronę. 11) Pracownicy pełniący ochronę fizyczną w budynkach Zamawiającego przy pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a w czasie obsługi urządzenia RTG do kontroli bagażu będą narażeni na promieniowanie jonizujące (rentgenowskie). 12) Wymaga się aby Wykonawca wykonywał przedmiot zamówienia za pomocą osób posiadających badania lekarskie dopuszczające do pracy w środowisku narażonym na promieniowanie jonizujące oraz potwierdzeń odbytych przez te osoby szkoleń bhp w zakresie ochrony radiologicznej przed promieniowaniem jonizującym (rentgenowskim).
Termin składania ofert: 2017-11-20
więcej


Ogłoszenie o zamówieniu społecznym na usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2017-11-02 14:38:44             Zmodyfikowano: 2017-12-19 15:02:23
Rejestr zmian
Przedmiot zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Kod CPV: 79.71.00.00-4 – usługi ochroniarskie 2) Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach przy ul. Kochanowskiego 1; 3) Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy ubiegającego się o niniejsze zamówienie społeczne zawiera Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu społecznym. 4) Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone czynności na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji zamówienia społecznego, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (tj.Dz.U.2016.1666 z późn. zm.). 5) Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 6) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach. 7) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 8) Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach, tj. łącznie: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie zanonimizowanych umów o pracę potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2017r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018r. (Dz.U.2017.1747), przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; b) pisemne oświadczenia Wykonawcy, że zatrudnia pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2017r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018r. (Dz.U.2017.1747), przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności bezpośredniej ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez wezwanie do złożenia kopii zanonimizowanych umów o pracę poświadczających zatrudnienie lub wszczęcia procedury kontroli legalności zatrudnienia przez właściwego inspektora pracy. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy; 10) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt 8) Ogłoszenia o zamówieniu społecznym, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 2 000 PLN, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, umową cywilnoprawną. b) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w Rozdziału III ust. 2 pkt 8) Ogłoszenia o zamówieniu społecznym, Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % maksymalnej wartości umowy brutto. 11) Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy odpowiednie pomieszczenie socjalne dla osób pełniących ochronę. 12) Pracownicy pełniący ochronę fizyczną w budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach w czasie obsługi urządzenia RTG będą narażeni na promieniowanie jonizujące (rentgenowskie). 13) Wymaga się aby Wykonawca wykonywał przedmiot zamówienia za pomocą osób posiadających badania lekarskie dopuszczające do pracy w środowisku narażonym na promieniowanie jonizujące oraz potwierdzeń odbytych przez te osoby szkoleń bhp w zakresie ochrony radiologicznej przed promieniowaniem jonizującym (rentgenowskim).
Termin składania ofert: 2017-11-13
więcej


Ogłoszenie o zamówieniu społecznym na usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
Dodano: 2017-10-06 15:06:07             Zmodyfikowano: 2017-11-15 13:11:40
Rejestr zmian
Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: „Usługi ochrony fizycznej osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie” 1) Kod CPV: 79.71.00.00-4 – usługi ochroniarskie 2) Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie w budynku przy ul. Sądowej 3 oraz w lokalu przy ul. Kościuszki 36; 3) Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy ubiegającego się o niniejsze zamówienie społeczne zawiera Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu społecznym. 4) Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone czynności na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji zamówienia społecznego, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (tj.Dz.U.2016.1666 z późn. zm.). 5) Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 6) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie. 7) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 8) Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie, tj. łącznie: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie zanonimizowanych umów o pracę potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.Z.2015.2008) w odniesieniu do 2017r. oraz na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2017r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018r. (Dz.U.2017.1747), przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; b) pisemne oświadczenia Wykonawcy, że zatrudnia pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.Z.2015.2008) w odniesieniu do 2017r. oraz na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2017r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018r. (Dz.U.2017.1747), przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności bezpośredniej ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez wezwanie do złożenia kopii zanonimizowanych umów o pracę poświadczających zatrudnienie lub wszczęcia procedury kontroli legalności zatrudnienia przez właściwego inspektora pracy. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy; 10) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt 8) Ogłoszenia o zamówieniu społecznym, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 2 000 PLN, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, umową cywilnoprawną. b) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w Rozdziału III ust. 2 pkt 8) Ogłoszenia o zamówieniu społecznym, Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % maksymalnej wartości umowy brutto. 11) Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy odpowiednie pomieszczenie socjalne dla osób pełniących ochronę. 12) Pracownicy pełniący ochronę fizyczną w budynku Sądu Rejonowego w Oleśnie w czasie obsługi urządzenia RTG będą narażeni na promieniowanie jonizujące (rentgenowskie). 13) Wymaga się aby Wykonawca wykonywał przedmiot zamówienia za pomocą osób posiadających badania lekarskie dopuszczające do pracy w środowisku narażonym na promieniowanie jonizujące oraz potwierdzeń odbytych przez te osoby szkoleń bhp w zakresie ochrony radiologicznej przed promieniowaniem jonizującym (rentgenowskim).
Termin składania ofert: 2017-10-16
więcej


Postępowania prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: " Remont elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3-3a w Opolu "
Dodano: 2017-08-11 16:06:11             Zmodyfikowano: 2017-09-04 17:20:13
Rejestr zmian
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących „Remont elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3-3a w Opolu”. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w nieczynnym obiekcie: budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3–3a na działce nr 19/1 stanowiącej własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Okręgowego w Opolu. Budynek jest w ewidencji ochrony zabytków województwa opolskiego i jest objęty ochroną konserwatorską. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę robót oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót - Załącznik nr 1 do SIWZ i obejmuje między innymi następujący zakres robót: renowacja portali wejść i ścian elewacji frontowej (licowanej cegłą) i podwórzowej (tynkowanej) np. oczyszczenie uzupełnienie ubytków, impregnacja hydrofobowa itp.;  wymiana okien i parapetów na poszczególnych kondygnacjach z podmurowaniem otworów okiennych;  likwidacja studzienek doświetlających piwnice i uzupełnienie w tym miejscu nawierzchni chodników z kostki bazaltowej i płyt chodnikowych;  demontaż i wymiana krat osłaniających okna;  renowacja balustrad zewnętrznych pomiędzy cokołem budynku a chodnikiem,  izolacja ścian fundamentowych po likwidacji studzienek wraz zasypaniem i wykonaniem podbudowy pod nawierzchnie chodnika;  likwidacja okablowania i haków na ścianach zewnętrznych elewacji;  wymiana zwodów instalacji odgromowej;  wymiana odcinków żeliwnych rur spustowych z przeczyszczeniem przykanalików;  montaż kolców przeciw ptakom na załamaniach górnej części rur spustowych;  renowacja drewnianych podbitek okapu dachu i gzymsów podokapowych;  wykonanie projektu zmiany organizacji ruchu i opłata za zajęcie chodnika;  postawienie i rozebranie rusztowania do wykonywania robót.
Termin składania ofert: 2017-08-28
więcej


Wyniki: 7 - 12 z 75
2011 Copyright by Sąd Okręgowy w Opolu.   Projekt i wykonanie Excelo.   Powered by excelo true CMS system.